Fotósorozat az Aria Hotel Budapestről: érzékek birodalma
A 49 szobás belvárosi butik hotel tulajdonosa, aki házával már számtalan nemzetközi elismerést szerzett, most különleges feladattal bízta meg Lábady István fotóművészt.
A pandémiát követően a szektor szereplői közül sokan forgalom-ösztönző marketing aktivitásra fókuszáltak, viszont az Aria Hotel vezetése a márkakommunikáció mellett döntött: "Úgy gondolom, hogy itt az ideje, hogy végre megjelenítsük azokat az érzéseket, amelyeket az Aria márka megtestesít. Felkértem Lábady István fotóművészt, hogy segítsen ennek képi megfogalmazásában", mondta Henry Kallan tulajdonos.
Lábady Istvánt egyetlen fotó elkészítésére kérték fel, de az együttműködés során végül egy három képből álló sorozat született. A kompozícióban fontos volt, hogy az épületben rejlő egyedi építészeti színvonal - a csigalépcső, valamint a bérpalota üvegtetővel fedett belső udvara és az udvar feletti teljes körfolyosós panoráma és a tetőterasz feletti égbolt is megjelenjen.
A modellek a finom, elegáns, kozmopolita miliőt erősítik, a képeken megjelenő történetekben gyermeki őszinteség vegyül a konvenciókat háttérbe szorító romantikus játékossággal.
"Ez nem egy hagyományos ügynökségi felkérés volt, hiszen nem layoutokat kaptam, hanem inkább érzések listáját. Több ötletem közül Henry hármat választott ki, melyeken műteremben és a helyszínen is több körben dolgoztunk."
A kampány-szlogenek - "Life re-imagined", "The only way is to go all way" és "I can't be good all the time" - az Aria Hotel által képviselt legfőbb értékekre reflektálnak: a butik hotel elvarázsolt, álmokat megtestesítő, színpadi jelenetet idéző belsőépítészeti és zenei koncepciójára, az "ötcsillag" feletti szolgáltatási szemléletmódra, és arra a vágyódásra hogy az utazásaink során újra játékos és romantikus önmagunkra találjunk.
A kreatív koncepció létrejöttét és kivitelezését a Zerocom fogta össze, amely 2015 óta kezeli a szálloda PR és marketing kommunikációját.
Forrás: Turizmus Online